Pages

31 May 2019

Tajna jednostavne i jeftine reklame na Facebooku


Vlasnik ste manjeg preduzeća i potrebno vam je više kupaca proizvoda ili usluge koje nudite? 

 

Da li ste razmišljali o oglašavanju na Facebooku ili ste već pokušali, a samo uzalud potrošili novac? U oba slučaja, ovaj tekst je za vas.


Otkrijte tajnu jednostavne, uspešne i jeftine reklame koja će vam dovesti prave kupce, i konstantan prihod.
Sa više od 1,5 milijardi aktivnih korisnika na mesečnom nivou, Facebook oglašivači mogu dosegnuti onoga koga žele, kad god to žele.

Grandiozna prilika!

Ipak, rekli biste da to nije baš tako jer ste mnogo puta potrošili novac na reklamu a efekta nije bilo?

Mnogi oglašivači jednostavno prilikom postavljanja reklame na Facebooku ciljaju publiku na osnovu „lokacije“, „starosti“, „pola“ i nekoliko interesa.

Dobar početak, ali nedovoljno. Tako ćete samo potrošiti novac. Facebook ne želi da dosađuje reklamama
ljudima koji nisu zainteresovani za konkretnu materiju. Vama su potrebni korisnici Facebooka koji upravo sada imaju potrebu za vašim proizvodom ili uslugom I koji će kliknuti na vaš oglas.

Nije tajna da Facebook zna mnogo o svojim korisnicima. Hajde da to iskoristimo.

Napravili smo ovaj spisak gde vam u zavisnosti od delatnosti kojom se bavite, predlažemo najbolje opcije za targetiranje.


1. Ako imate butik: ciljate adekvatnu generaciju, od 20-godišnjaka do penzionera, u zavisnosti od asortimana vaše robe. Ako prodajete svečane haljine ne zaboravite proslavu mature ili doček Nove Godine, pa tada ciljajte roditelje tinejdžera.


Primer reklame za butik


2. Ako imate restoran ili cvećaru: targetirajte ljude koji uskoro slave neku godišnjicu, rođendan ili ljude koji su od skoro u vezi ili braku, jer su oni u potrazi za načinom kako da iznenade svoju lepšu polovinu.


Primer reklame za cvećaru


3. Ako prodajete belu tehniku, nameštaj ili se bavite uslugama čišćenja: targetirate ljude koji žive u porodici ili imaju odvojena domaćinstva, jer obe grupe imaju potrebu za vašim proizvodima ili uslugama.


Primer reklame za prodavnicu nameštaja


4. Ako imate prodavnicu poklona ili galeriju: targetirate prijatelje ljudi koji uskoro imaju neku godišnjicu ili rođendan a oni će vam biti zahvalni što ste ih podsetili da treba da kupe poklon.


Primer reklame za prodavnicu poklona


5. Ako imate fotografsku radnju: ciljajte ljude koji su se nedavno vratili sa putovanja, dok su im uspomene sveže a memorijska kartica puna fotografija.

6. Ako imate turističku agenciju: ciljajte sve vrste putnika – ljude koji često putuju, ljude koji žive daleko od svog rodnog mesta, poslovne ljude koji putuju, ljude koji posećuju svetske booking sajtove.


Primer reklame za turističku agenciju


7. Ako imate privatnu školu, igraonicu ili pedijatrijsku ordinaciju: vaš cilj su roditelji i tu nije potrebno bilo kakvo pojašnjenje.


Primer reklame za igraonicu



Naravno, postoji još mnogo opcija za ciljanje, a ovo neka vam budu glavne smernice. Njihovu delotvornost možete testirati sami, ali ukoliko nemate dovoljno vremena, možete prepustiti nama.

Ovim tekstom cilj nam je bio da vam približimo koliko je jednostavno i prosto doći do pravih ljudi koje možete pretvoriti i u svoje brend ambasadore, ali o tome nekom drugom prilikom.





No comments:

Post a Comment